Kierownik Gminnego Zakładu Komunalnego w Uchaniach
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym. - Staż pracy – minimum 5 lat
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów i procedur prawnych dotyczących stanowiska wynikających z ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, finansach publicznych, o gospodarce komunalnej, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zamówieniach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Predyspozycje zawodowe: umiejętność dobrej organizacji pracy i kierowania zespołem, komunikatywność i bezkonfliktowość, dyspozycyjność, decyzyjność, odpowiedzialność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
- Kierowanie Gminnym Zakładem Komunalnym oraz reprezentowanie go na zewnątrz
w granicach udzielonych upoważnień. - Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Gminnego Zakładu Komunalnego.
- Tworzenie warunków organizacyjnych, technicznych i finansowych zapewniających realizacje celów statutowych Gminnego Zakładu Komunalnego.
- Kierowanie gospodarką finansową Gminnego Zakładu Komunalnego i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość w tym opracowanie planu finansowego
Gminnego Zakładu Komunalnego oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym. - Zarządzanie siecią wodociągową, hydroforniami, siecią kanalizacyjną i oczyszczalnią ścieków.
- Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników Gminnego Zakładu Komunalnego.
- Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę
i odprowadzanie ścieków. - Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy.
- Sporządzanie sprawozdań i informacji z działalności Gminnego Zakładu Komunalnego.
- Załatwianie bieżących interwencji mieszkańców.
1) list motywacyjny- opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;
2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);
7) oświadczenia kandydata (opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem):
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o nieposzlakowanej opinii;
8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem (wzór w załączeniu);
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) – poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie;
- praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym w budynku Urzędu Gminy, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie;
- praca stacjonarna oraz w terenie w zakresie realizowanych zadań przez GZK, bezpośredni kontakt z interesantami;
- budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie
w terminie do dnia 7 maja 2024 roku do godziny 15.30 na adres: Urząd Gminy Uchanie,
ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko – kierownik Gminnego Zakładu Komunalnego
w Uchaniach”.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.
Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21.
Dodano do BIP dnia 24-04-2024 12:27:16